Porządek obrad
1.
Przedstawienie porządku posiedzenia.
2.
Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa Obywateli z dn. 10.09.24 r.
3.
Informacja w zakresie bezpieczeństwa publicznego dotycząca działań Zespołu ds. Zarzadzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego we Wrocławiu podczas zagrożenia powodziowego we wrześniu 2024 r. Osoba referująca: p. Arkadiusz Małecki – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego Starostwa.
4.
Informacja nt. szkód na drogach powiatowych powstałych na skutek powodzi we wrześniu 2024 r. Osoba referująca: p. Joanna Kryszczak –Dyrektor Wydziału Dróg Starostwa.
5.
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu na rok 2025 wraz z projektem wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Wrocławskiego w zakresie kompetencji Komisji. Osoba referująca: p. Arkadiusz Małecki – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego Starostwa.
6.
Opracowanie i zatwierdzenie planu pracy Komisji Bezpieczeństwa Obywateli na rok 2025.