« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Przedstawienie porządku posiedzenia.

2. Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji Bezpieczeństwa Obywateli z dn. 10.09.24 r.

3. Informacja w zakresie bezpieczeństwa publicznego dotycząca działań Zespołu ds. Zarzadzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego we Wrocławiu podczas zagrożenia powodziowego we wrześniu 2024 r. Osoba referująca: p. Arkadiusz Małecki – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego Starostwa.

4. Informacja nt. szkód na drogach powiatowych powstałych na skutek powodzi we wrześniu 2024 r. Osoba referująca: p. Joanna Kryszczak –Dyrektor Wydziału Dróg Starostwa.

5. Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu na rok 2025 wraz z projektem wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Wrocławskiego w zakresie kompetencji Komisji. Osoba referująca: p. Arkadiusz Małecki – Kierownik Zespołu ds. Zarządzania Kryzysowego Starostwa.

6. Opracowanie i zatwierdzenie planu pracy Komisji Bezpieczeństwa Obywateli na rok 2025.

7. Sprawy różne.

« Powrót do strony głównej